Türkçe
English
Français
Deutsch
Türkçe
Türkçe
English
Français
Deutsch
AFYONKARAHİSAR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
AFYONKARAHİSAR DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Vizyonumuz, Misyonumuz ve Değerlerimiz
Yönetim
Başhekim
Başhekim Yardımcıları
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür Yardımcıları
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü
İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcıları
Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürü
Destek ve Kalite Hizmetleri Müdür Yardımcıları
Birimlerimiz
Kalite
Kalite Politikamız
Bölüm Sorumluları
Yönetim Birimi
Risk Yönetim Kurulu
Eğitim Planı
Komite ve Ekip Görevlendirmeleri
Ekiplerimiz
Komitelerimiz
Çalışma Takvimi
Organizasyon Yapısı
Anlaşmalı Kurumlar
TGAP
Doktorlarımız
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp Kliniği
Acil Tıp Kliniği Doktorlarımız
Adli Tıp
Adli Tıp Doktorlarımız
Aile Hekimliği
Aile Hekimliği Doktorlarımız
Algoloji
Algoloji Doktorlarımız
Anestezi ve Reanimasyon Kliniği
Anestezi ve Reanimasyon Doktorlarımız
Beyin Cerrahi
Beyin Cerrahi Doktorlarımız
Cerrahi Onkoloji
Cerrahi Onkoloji Doktorlarımız
Çocuk
Çocuk Cerrahi
Çocuk Endokrinoloji
Çocuk Enfeksiyon Polikliniği
Çocuk İmmünoloji ve Alerji Hastalıkları
Çocuk Nöroloji
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları (Genel Pediatri)
Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı (Çocuk Psikiyatri)
Çocuk Yoğun Bakım
Yenidoğan (Neonatoloji)
Dermatoloji (Cildiye)
Dermatoloji Doktorlarımız
Endokrinoloji
Özellikli Hizmetler
Anne Dostu Hastane
Diyabetik Ayak ve Yara Bakım Servisi
Diyaliz
Evde Sağlık Hizmetleri
Gebe Okulu
Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp (Getat)
KBRN Arındırma Ünitesi
Kemoterapi Ünitesi
Ketem
Onkoloji Tanı Tedavi Merkezi
Polikliniklerimiz
Dahili Poliklinikler
Cerrahi Poliklinikler
Acil Sağlık Hizmetleri
Laboratuvarlar
Biyokimya Laboratuvarı
Mikrobiyoloji Laboratuvarı
Kültür Labortuvarı
Tıbbi Patoloji Laboratuvarı
Tüberküloz
Uyku Ünitesi
Kan Merkezi
Görüntüleme
MRI Ünitesi
Tomografi
USG (Ultrasonografi)
Kemik Dansitometri
Mammografi
Anjiyografi
ESWL Ünitesi
Hemodiyaliz
Yoğun Bakım
Yönlendirme
MHRS Randevu Al
Sağlık Turizmi
İletişim & Ulaşım
Dijital Medya
Medyada Biz
Haberler
ULUSAL BASINDAN... Tüp mide ameliyatıyla 70 kilo veren doktor şimdi obezlere umut oluyor
ULUSAL BASINDAN... Doktor çift aynı serviste hastalara yardımcı oluyor
Kamyon Maketiyle Eğlenceli Tedavi
Başhekim Op.Dr. Mehmet DURAN inceleme turu yaptı
yerel basından...
Yoğun Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı
Öz Değerlendirme faaliyetlerinin birincisi yapıldı
AFSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi ile protokol imzalandı.
Alerji ve İmmünoloji polikliniğimiz hizmet vermeye başladı
Yoğun Bakım Ünitelerimiz yenileniyor
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
19 Ekim 2017
HASTA HAKLARI
Sağlık Hizmetlerinden Adalet ve Hakkaniyete Uygun Olarak Faydalanma Hakkı
Sağlık Kuruluşunu Ve Personelini, Seçme ve Değiştirme Hakkı
Tıbbi Gereklere Uygun Teşhis, Tedavi ve Bakımın Yapılması Hakkı
Tıbbi
Gereklilikler
Dışında Müdahale Hakkı Yasağı
Hastanın Rızasının Alınma Hakkı
Sağlık Durumu İle İlgili Bilgi Alma Hakkı
Hastalığı Olumsuz Etkileyebileceği Durumlarda Hastaya Bilgi Verilmemesi Hakkı
Hastanın İstediği Durumlarda Hastalığı İle İlgili Üçüncü Şahıslara Bilgi Verilmesini Yasaklama Hakkı
Mahremiyete Saygı Gösterilmesi Hakkı
Tedaviyi Reddetme ve Durdurma Hakkı
Güvenliğin Sağlanması Hakkı
Dini Vecibelerini Yerine Getirebilme ve Dini Hizmetlerden Faydalanma Hakkı
Ziyaretçi ve Refakatçi Kabul Etme Hakkı
Müracaat, Şikâyet ve Dava Hakkı
HASTA SORUMLULUKLARI
KİŞİLER KENDİ SAĞLIĞINA DİKKAT ETMEK İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPMALI VE SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN VERİLEN TAVSİYELERE UYMALIDIR.
BASİT DURUMLARDA KİŞİLER KENDİ BAKIMLARINI YAPMALIDIR.
HASTA; SAĞLIK, SOSYAL GÜVENLİK VE KİŞİSEL BİLGİLERİNDEKİ DEĞİŞİKLİKLERİ ZAMANINDA BİLDİRMEK DURUMUNDADIR.
HASTA; SAĞLIK KARNESİNİN (BAĞ-KUR-YEŞİL KART GİBİ) VİZESİNİ ZAMANINDA YAPTIRMAK ZORUNDADIR.
HASTA YAKINMALARINI, DAHA ÖNCE GEÇİRDİĞİ HASTALIKLARI, YATARAK HERHANGİ BİR TEDAVİ GÖRÜP GÖRMEDİĞİNİ, EĞER VARSA HALEN KULLANDIĞI İLAÇLARI, SAĞLIĞI İLE İLGİLİ TÜM BİLGİLERİ TAM VE EKSİKSİZ VERMELİDİR.
HASTA; BAŞVURDUĞU SAĞLIK KURULUŞUNUN KURAL VE UYGULAMALARINA UYMALIDIR.
HASTA; SAĞLIK BAKANLIĞI VE DİĞER SOSYAL GÜVENLİK KURUMLARINCA BELİRLENEN SEVK ZİNCİRİNE UYMALIDIR.
HASTANIN TEDAVİ, BAKIM VE REHABİLİTASYON SÜRESİNCE SAĞLIK ÇALIŞANLARI İLE İŞBİRLİĞİ İÇİNDE OLMASI BEKLENİR.
HASTA; RANDEVULU HİZMET VEREN BİR SAĞLIK TESİSİNDEN YARARLANIYORSA RANDEVUNUN TARİH VE SAATİNE UYULMASI VE İLGİLİ YERE BİLDİRMESİ GEREKMEKTEDİR.
HASTA; HASTANE PERSONELİNİN, DİĞER HASTALARIN VE ZİYARETÇİLERİN HAKLARINA SAYGI GÖSTERMELİDİR.
HASTA; HASTANE MALZEMELERİNE VERDİĞİ ZARARLARI KARŞILAMAK ZORUNDADIR.
HASTA: TEDAVİSİ VE İLAÇLARLA İLGİLİ TAVSİYELERİ DİKKATLE DİNLEMELİ VE ANLAYAMADIĞI YERLERİ SORMALIDIR
.
HASTANIN: TEDAVİSİYLE İLGİLİ ÖNERİLERE UYUM SAĞLAYAMAMA DURUMU SÖZ KONUSU İSE BUNU SAĞLIK ÇALIŞANLARINA BİLDİRMESİ GEREKİR.
HASTA SAĞLIK BAKIMI VE TABURCULUK SONRASI BAKIM PLANINI BEKLENDİĞİ DOĞRU KADAR DOĞRU ANLAYIP ANLAYAMADIĞINI BELİRTMESİ GEREKMEKTEDİR.
HASTA UYGULANACAK TEDAVİYİ REDDETMESİ VEYA ÖNERİLERE UYMAMASINDAN DOLAYI DOĞACAK SONUÇLARDAN KENDİSİ SORUMLUDUR.
×